sâmbătă, 14 februarie 2015

CNSP-Ediția a II - a

Feedback-ul lăsat de participanții este mai mult decât grăitor pentru proiectul CNSP Ediția a III-a, astfel că mai jos aveți câteva idei despre ce s-a întâmplat acolo.

« Consider că organizatorii au dat tot ce au avut mai bun cu maximul de implicare, iar asta s-a observat și în exterior. De asemenea, apreciez deschiderea către participanți. »

« Mi-a placut foarte tare cum v-ați organizat, începând de la mail-urile explicite și fain formulate, până la implicarea voastră de la desfășurarea propriu-zisă a CNSP. S-a simțit că ați avut structura, ca ați plănuit totul în detaliu și că v-ați dedicat întru totul ca lucrurile să vă iasa bine și v-a reușit »

« Pentru mine au fost 2 zile foarte faine. Organizarea a fost buna, mi-au placut f mult activitățile științifice și temele abordate. Abia aștept ediția a III-a »

«Mi-a plăcut că s-a ținut cont de opiniile participanților și mi-a placut că deși ați fost obosiți, ați fost foarte activi și veseli. Sper că în următoarele săptămâni veți recupera orele de somn pierdute aici »

« Sincer, super ! Mă bucur că am putut participa pentru că am avut ocazia să aflu chestii foarte interesante, să cunosc profi și oameni faini. Succes în continuare ! Eu sigur am să vin la o ediție viitoare. »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu