marți, 17 august 2010

SDV 2010 – Ce şi cum a fost

Ce am mai făcut noi în ultima perioadă?

După cum probabil aţi observat, ne-am agitat tare tare cu organizarea SDV, adică Şcoala de Vară, pe care am şi încheiat-o cu succes. Cu multe suişuri şi coborâşuri, cu voie bună, momente de cumpănă, momente de maximă intensitate sau sinceritate extremă, cu unele constrângeri şi cu limite depăşite, cu spirit de echipă şi cu diferenţiere prin particularităţi, am dus la bun sfârşit şi acest proiect pe care sperăm că şi voi l-aţi simţit, mai ales cei participanţi, ca fiind benefic pentru dezvoltarea voastră. 

Noi ne-am străduit să vă oferim şi de această dată un cadru cât mai prielnic pentru workshop-urile din care sperăm că aţi învăţat multe, pentru orele în care s-au creat şi au crescut sentimentele, gândurile, ideile şi coeziunea grupului, pentru oamenii noi pe care i-aţi cunoscut sau cei vechi pe care i-aţi revăzut, pentru activităţile în aer liber, goana după ‘trifoi cu patru foi’ sau ‘scobitori pentru zână’, până şi pentru schimbul de genţi, nume sau şosete. Pentru memorabilii traineri şi magnificii participanţi, pentru neobosiţii organizatori.... pentru drumul de neuitat în maşina (ne)încăpătoare până la Poiană! Şi de ce nu, chiar şi pentru drumul înapoi. Unii v-aţi mai ‘pierdut’ pe traseul spre casă, încercând să întârziaţi momentul :) 
Vom reveni curând cu poze de la SDV. Până atunci, câteva cuvinte de suflet din partea organizatorilor... 

La SDV, a fost o mare plăcere să cunosc persoane noi şi să le revăd cu drag pe cele din ediţia trecută, felicitări lor pentru ideea avută cu petrecerea de travestiţi, nu puteau găsi un mod mai bun ca să mă compromită...şi mi-a plăcut!! Good times!” ( Bogdan Isac / Pisi

Of......e atât de greu să vorbesc despre SDV... Poate că sunt acum prea sentimental, poate că e mult prea intens ceea ce simt eu acum, însă, cred că Şcoala de Vară Cognosis a fost şi încă este o experienţă inedită, o experienţă pe care am trăit-o intens şi care m-a făcut întradevăr să îmi depăşesc limitele... 
Eu simt că această şcoală este creaţia noastră, este o parte din munca, bucuria, dăruirea, implicarea noastră, a fiecărui participant, organizator sau trainer! Toţi suntem creatorii unui frumos proiect care, nu numai că a avut succes(aşa cred eu) personal, dar mai ales unul de grup...un succes de care ne-am bucurat şi ne bucurăm cu toţii. 
Pe mine această experienţă m-a marcat. Şi nu într-un mod negativ, ci unul total pozitiv. E atât de frumos că am legat prietenii, că am locuit şi (supra)vieţuit împreună în pustia superbă a Poienii Zânelor... e atât de frumos că toate momentele în care am fost toţi împreună, ne-am comportat natural, ne-am comportat ca un grup. Eu încă simt lipsa Şcolii de Vară şi îmi aduc aminte cu bucurie şi tristeţe, cu împlinire şi suspin, de fiecare moment petrecut împreună. A fost ceva ce mi-aş dori să fie mereu. 
Promit că nu vă voi uita pe niciunul şi că îmi voi aminti toată viaţa cu mare bucurie de perioada petrecută în Poiană, deşi eu sper să vă întâlnesc şi la anul, sau poate chiar mai repede pe unii dintre voi... 
Aş putea vorbi la infinit despre asta, însă acum închei şi vă doresc tuturor multă sănătate şi multe multe bucurii!!! Vacanţă plăcută şi eu vă aştept la Sibiu cu mare bucurie(doar să sunaţi)!!!! 
Cu drag şi cu dor,
Florin ( Macarena :)) ) ” 

Of... Doamne ce fain a fost... Foarte obositor, mai obositor chiar decât un cantonament (şi am participat la câteva :P). Fotbalul sau "21" în ploaie cu Pisy şi Alex... Zilele ploioase în care mă gândeam: " oare am să pot face out-door-ul?". Masa sărăcăcioasă de la restaurantul cocoţat undeva la etaj. Serile de party de la aşa-zisa cramă şi multe altele îmi vor lipsi... Pentru mine a fost o experienţă nouă, unică (fiind primul meu SDV), o experienţă pe care nu am să o uit niciodată şi vă mulţumesc din suflet pentru că mi-aţi oferit-o... Vă doresc vacanţă plăcută, ce a mai rămas din ea ( pentru mine abia acum a început vacanţa :P) să aveţi grijă de voi... şi ne vedem la AG în octombrie la Iaşi >:D< puppiicci :*:* ” (Gabi Ghiorghiu) 

În ceea ce mă priveşte sunt fericită că am participat, că am lucrat cu voi toţi...aţi fost o echipă extraordinară, şi deşi au existat tensiuni aţi "luptat" cu toţii pentru proiect, iar munca fiecăruia dintre voi a contat şi s-a văzut în rezultate. Am crescut alături de voi personal şi profesional şi nu pot decât să vă mulţumesc din suflet pentru asta!! Voi şi aceste zile îmi vor rămâne mereu în gând şi în suflet!  
Mirosul de brad...şi de cafea, trezitul dimineaţă, scaunele incomode de la workshop, muzica nesolicitata de la piscină, zâmbetul şi lacrimile participanţilor, sprijinul vostru şi al lor, masa pe fugă la cantină, travesti party, tresure hunt, ploaia, îmbrăţişările sincere, şedinţele şi discuţiile în contradictoriu, "munca de barman", drumul spre o nouă destinaţie...toate îmi revin ca fotografiile dintr-un album drag pe care îl răsfoieşti cu nostalgie :) Aplauze şi jos pălăria pentru voi!!
” (Mary)


  
 
  
 


Mai multe poze -> aici !

2 comentarii:

  1. wow...chiar suna tare...sper ca a fost pentru fiecare o experienta de neuitat

    felicitari echipei!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim,multumim. chiar a fost o experienta!

    RăspundețiȘtergere