miercuri, 30 septembrie 2009

Refresh Cognosis 2009

Unul dintre proiectele traditionale Cognosis care se desfasoara in fiecare an intr-un loc linistit si calm pentru ca sa putem lucra si relaxa dupa o vara plina.

Refresh COGNOSIS

Pianu de Sus | Alba

18 - 21 august 2009

Refresh Cognosis in cateva cuvinte inseamna o mana de oameni Cognosis-isti super motivati sa faca treaba, sa puna tara la care si la propriu si la figurat. Anul asta a fost primu` meu Refresh din Cognosis si trebuie sa recunosc ca m-am simtit muuult mai bine decat imi pusesem eu in cap ca o sa fie. Asadar multumesc cognosis-isti draguti ca am impartit asta cu voi. Cateva zile la munte, pierduti de oras si de ce inseamna aglomeratie sau viata citadina in secolu` 21.

Pensiunea unde am stat e mai mult decat poti sa iti imaginezi, e o casa de vacanta special construita pentru noi, pentru sedintele pe canapea mutate mai apoi la masa cand munca devine prea serioasa. Cu garajul unde s-au desfasurat meciurile de ping-pong ba ca la chinezi ba in slow-motion cu o ardeleanca si o bucuresteanca. Cu prea multi de Frate care ne-au molipsit pe toti, cu JFK care ne-a molipsit pe toti, cu oF cand te enervezi. Cu Iulia care a trait printre baieti si deci nu se uita mai mult dupa fete, cu Vlad care ne-a habituat la modu` cel mai serios posibil cu imaginatia lui care ne depasea, cu Silviu care trebuia sa intoarca orice vorba si intrebare pe 20 de parti, cu Alex si bizarii lui omuleti: albastru care sta pe scaun si bea bere, argintiu care vrea o tura cu masina, cu Leda care cand a plecat am mancat un blid mare de ciorba, cu Diana si dansul ei in intuneric si soare “pui, piu, pai, pia, sau cum ii zice :)”

Cea mai importanta intrebare din Refresh 2009: “ UNDE E MARA ? “ la inceput ne straduiam sa aflam unde e Mara, dar apoi ne-am obisnuit cu escapadele ei… so intrebarea asta a devenit un fel de expresie gata consacrata.

Refresh-u` asta ne-a mai adus un somn impreuna in 2 paturi cand 2 camere erau goale, Ciu Ciu, Triluliulu cu Mara excelent, mai bine nu se putea :)) cand era consolat unu si de fapt suferea altu` :)), BC vs OMULETI feat Vlad, RO-Trip si Caravana Cognosis cu hot-dog.

Toate ca toate… ideea e ca mai vrem !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu